Pozadí a logo jsem použila z krásného kitu "Pink Romance" od Molemina



O mně

Moje fotka
Ratenice, ČR, Czechia
Jmenuji se Andrea, většinou mě každý oslovuje Andy. Díky jedné moc hodné a šikovné osůbce Verunce (Molemina), která mi hodně pomáhá, jsem zabředla do digiscrapbooku. Stal se mým koníčkem, jsem začátečnice, neustále se učím, ale moc mě to baví. Má zvědavost mě přivedla i o pokus freebíčka, určitě není dokonalé, i přesto budu ráda, pokud se trošičku zalíbí. andysekpro@seznam.cz

sobota 9. června 2012

My new Freebie

BLUIS GREEN TIME
stahovat můžete ZDE (download)

bohužel pro stažení se musíte nejprve přihlásit na 4shared :-(
to download the file you must register for 4shared :-(
prosím o zaslání Vašeho Ločka na můj mail, budu moc ráda a s dovolením vystavím na mém blogu, děkuji
please, send me your LO - andysekpro@seznam.cz THANK YOU



MY LO:




KIRKE 78


EDIT


HOVORANKA


JANAS06


MOLEMINKA


LENKA K. (KOZLI)

MARZENNA G.


FLORAN


PANTHERKA


PETRA P. (PLOCH)


DĚKUJI VÁM VŠEM ZA VAŠE KRÁSNÁ LOČKA !!!

5 komentářů:

  1. Díky moc za Váš krásný "fríbí" kit.

    OdpovědětVymazat
  2. Andy, díky moc za další skvělé freebie!
    Díky za přání k dovolené… nějak teď vůbec nic nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you very much for beautiful freebie !!! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Thank you for Beautiful Kit

    OdpovědětVymazat